اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

بکتاشی در گفت وگو با فارس:

حمله تروریستی اهواز نمایان‌گر خشم استکبار جهانی از مردم و نظام است

دبیرکل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران گفت: حمله تروریستی در روز اول هفته دفاع مقدس در رژه اهواز نمایان‌گر خشم استکبار جهانی از این مردم و از این نظام و از ظلم ستیزی این نظام است.

حمله تروریستی اهواز نمایان‌گر خشم استکبار جهانی از مردم و نظام است

حسن بکتاشی دبیرکل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: امروز بعد از گذشت سی و هشت سال از آغاز مقاومت مردم غیور خوزستان در مقابل حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به مرزهای ایران اسلامی شاهد روزی بودیم که نشان داد مقاومت و جهاد برای مردم ما زمان و مکان ندارد.

وی ادامه داد: حمله وحشیانه امروز به ناگاه مرا یاد جمله پر از عشق و غرور مقام معظم رهبری انداخت، جمله‌ای که فرمودند: «خرمشهر ها در پیش است، این است مکتب عاشورایی ما نبرد با ظالم و ظلم ستیزی تا نابودی و ریشه کن شدن آن ادامه دارد.»

بکتاشی یادآور شد: خوزستان که هشت سال خط مقدم نبرد حق علیه باطل بوده است امروز دوباره در خط مقدم ایثار و شهادت قرار گرفت، ایستادگی مردم این خطه برای تمام مردم ایران و بر پیکره تاریخ چهل سال انقلاب اسلامی ثابت شده است.

دبیرکل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران ادامه داد: هرچه که گفته‌ایم و شنیده‌ایم از ایثار مردم این دیار بوده است، مردمی که پای انقلابشان استوار ایستاده اند، مردمی که امروز در خون حاصل از حمله وحشیانه ضد انقلاب غلطیدند.

وی گفت: حمله تروریستی در روز اول هفته دفاع مقدس در رژه اهواز نمایان‌گر خشم استکبار جهانی از این مردم و از این نظام و از ظلم ستیزی این نظام است. 

بکتاشی تاکید کرد: حکومت‌های خون خوار منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای که در جبهه‌های سوریه و یمن مستاصل شده اند برای جبران شکست‌های بزرگشان مجددا به جان مردم این دیار و این بار به وسیله جیره خوارانشان تعرض کردند.

دبیرکل اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران اظهار داشت: پس از گذشت چهل سال از انقلاب شکوه مند ایران و جنایات متعدد استکبار جهانی و صهیونیسم علیه این سرزمین در جهت جلوگیری از حق خواهی این مردم و نظام، انگار هنوز هم نفهمیده اند، که یکی بزنند ده تا می خورند!

وی ادامه داد: از لحظه وقوع این حادثه تروریستی تمام مردم ایران یک صدا و یک دل در حزن و اندوه فرو رفته اند و با مردم خوزستان و خانواده شهدا احساس همدردی کرده اند و منتظر آن روزی هستند که انتقام سخت نیروهای امنیتی و نظامی کشور از تروریست‌های ملعون و حامیانشان گرفته شود. وزارت امور خارجه نیز باید در عرصه بین المللی با تمام توان در جهت بی آبرویی هرچه بیشتر و مجازات حامیان تروریست صفت این جانیان گام بردارد.

وی در خاتمه شهادت حادثه تروریستی اهواز را به رهبر معظم انقلاب، مردم ایران و خانواده شهیدان بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول